«ФРУКТИ»
Мета. Узагальнити га систематизувати знання учнів про голосні та
приголосні звуки.
Хід гри
Малюнки із зображенням фруктів розміщені по всьому класу.
На дошці знаходяться дві корзинки:
Вчитель дає завдання: до червоного кошика покласти фрукти, які
починаються з голосного, а до синього – з приголосного, а учні підбігають до
малюнка і кладуть малюнок до потрібного кошика.
Оскільки гра рухлива, то її краще використовувати наприкінці уроку
після етапу підбиття підсумків.
«М'ЯЧИК»
Мета. Формувати в учнів уміння добирати слова із звуком, який
вивчають.
До нас у гості закотився м'ячик. Той, до кого він потрапляє, має навчити
його слова, у якому є звук ....
Хід гри
Вчитель дає першому учневі м'яч, той називає слово із
звуком, який вивчається, і передає м'яч наступному, який теж
називає слово, і т.д.
«ЗБЕРИ СЛОВО»
Мета: формувати вміння самостійно складати й записувати слова із
заданих літер.
Обладнання: літери, написані на дошці.
Ігрова дія.
В нас на дошці напис був.
Котик йшов, хвостом махнув –
Та й розсипав букви всі.
Ти ж швиденько їх збери
І, як правильно розставиш,
Слово швидко прочитаєш.
Хід гри
Із запропонованих учителем букв учні складають слова та "друкують" їх у
зошиті. Перемагає той, хто складе найбільше слів. Виконання завдання слід
обмежити в часі. Наприклад, хто збере найбільше слів за три хвилини.
«ДОПОМОЖИ ВІННІ ПУХУ»
Мета: збагачення усного мовлення учнів та розвиток логічного мислення.
У кожної дитини на парті картки із завданням або на екрані:
Прочитай слова (дії предметів), подумки вставляючи пропущені букви.
вми…ається, ма…ює , розу…нішає, чи…ає, стук…є , чис…ить , доз…іває, бо…ить, вм…є, гот…є, тур…ується, забу…ає .
Немає коментарів:
Дописати коментар