Дидактичні матеріали



«ФРУКТИ» 
Мета. Узагальнити га систематизувати знання учнів про голосні та приголосні звуки. Хід гри Малюнки із зображенням фруктів розміщені по всьому класу. На дошці знаходяться дві корзинки: Вчитель дає завдання: до червоного кошика покласти фрукти, які починаються з голосного, а до синього – з приголосного, а учні підбігають до малюнка і кладуть малюнок до потрібного кошика. Оскільки гра рухлива, то її краще використовувати наприкінці уроку після етапу підбиття підсумків.
«М'ЯЧИК» 
Мета. Формувати в учнів уміння добирати слова із звуком, який вивчають. До нас у гості закотився м'ячик. Той, до кого він потрапляє, має навчити його слова, у якому є звук .... Хід гри Вчитель дає першому учневі м'яч, той називає слово із звуком, який вивчається, і передає м'яч наступному, який теж називає слово, і т.д.

«ЗБЕРИ СЛОВО»
 Мета: формувати вміння самостійно складати й записувати слова із заданих літер. Обладнання: літери, написані на дошці. Ігрова дія. В нас на дошці напис був. Котик йшов, хвостом махнув – Та й розсипав букви всі. Ти ж швиденько їх збери І, як правильно розставиш, Слово швидко прочитаєш. Хід гри Із запропонованих учителем букв учні складають слова та "друкують" їх у зошиті. Перемагає той, хто складе найбільше слів. Виконання завдання слід обмежити в часі. Наприклад, хто збере найбільше слів за три хвилини.
«ДОПОМОЖИ ВІННІ ПУХУ» 
Мета: збагачення усного мовлення учнів та розвиток логічного мислення. У кожної дитини на парті картки із завданням або на екрані: Прочитай слова (дії предметів), подумки вставляючи пропущені букви. 
вми…ається,  ма…ює , розу…нішає,  чи…ає,  стук…є , чис…ить , доз…іває,  бо…ить,  вм…є,  гот…є,  тур…ується,  забу…ає .

Немає коментарів:

Дописати коментар